Cere oferta Cere oferte
Vacante

VILLA DE ADEJE BEACH

3 stele

   Costa Adeje

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere VILLA DE ADEJE BEACH, Costa Adeje, Spania

Aguamarina Golf este un hotel de 4 stele, situat in San Miguel de Abona, la 5.2 km de plaja La Tejita, la o distanta de 13 km de orasul Los Cristianos si de 4 km de aeroportul din Tenerife. Fiind foarte aproape de Oceanul Atlantic, hotelul reprezinta un loc perfect pentrua va bucura de o vacanta perfecta in partea de sud a insulei Tenerife.

Localizare:

Aguamarina Golf este un hotel de 4 stele, situat in San Miguel de Abona, la 5.2 km de plaja La Tejita, la o distanta de 13 km de orasul Los Cristianos si de 4 km de aeroportul din Tenerife.

Facilitati hotel:

Hotelul detine 208 camere, parcare, restaurant, bar, piscina interioara (incalzita) si exterioara, sali de conferinte, mini club pentru copiii cu varsta peste 5 ani, sala de gimnastica, sauna, teren de tenis, teren de golf.

Facilitati camere:

Aguamarina Golf are 208 camere dotate cu aer conditionat, telefon, televizor. In cazul in care au nevoie, turistii pot inchiria un minibar si un seif.

Sport si Divertisment:

Turistii se pot relaxa atat in piscina exterioara dotata cu sezlonguri si umbrele, cat si in cea interioara, pot juca tenis sau golf sau pot face sport in sala de gimnastica.

Drinks & Food:

Hotelul pune la dispozitia turistilor un restaurant ce ofera preparate din bucataria argentiniana sau internationala si 2 baruri ce ii asteapta cu o varietate de bauturi alcoolice si nealcoolice.

Facilitati copii:

Copiii cu varsta mai mare de 5 ani se pot juca de dimineata pana seara in mini clubul din cadrul hotelului si, la cerere, pot fi supravegheati de un babysitter.

Spa & Welness:

Turistii se pot relaxa la sauna sau la masaj.

ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

Conditii de plata si penalizare

Conditiile de plata si penalizare valabile pentru acest hotel le regasiti pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/conditii-plata-penalizare/

Informatii standard

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/

Informatii precontractuale

Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile precontractele valabile pentru acest pachet turistic / destinatie. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-precontractuale/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile standard & precontractuale sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.

Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.