Cere oferta Cere oferte
Vacante

MERA BRISE

Litoral Marea Neagra România
 | 
Destinații în România

Disponibilitate si preturi

Te rugăm să alegi o dată de CheckIn și CheckOut pentru a vedea prețurile.

Descriere MERA BRISE, Mangalia, Romania

DESCRIERE UNITATE
Situat pe faleza din Mangalia, in imediata apropiere a marii, Mera Brise este locul in care bucuria si relaxarea se impletesc armonios pentru crearea celor mai reusite experiente de vacanta, a unor pretioase trairi si emotii, a caror amintire ne dorim sa va incante pana la urmatoarea vizita.

FACILITATI UNITATE
Dotari generale: restaurant- cu specific international, parcare proprie- gratuita, in limita locurilor disponibile, internet -Wi-fi, lift, bar, terasa. Hotelul este supravegheat prin sistem video.

POLITICI

TERMENI SI CONDITII GENERALE
Sosire si plecare
Cazarea se efectueaza incepand cu ora 16.00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12.00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate (carte identitate, pasaport, certificat de nastere in cazul copiilor) si a voucher-ului emis de agentie.Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care hotelul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.
Hotelul nu percepe taxa pentru parcare si nici nu retine locuri pentru turisti. Parcarea este gratuita in limita disponibilitatii. Parcarea nu este pazita in mod special si prin urmare Hotelul nu este responsabil pentru paza juridica a autoturismului sau a bunurilor din acesta.
Program functionare Restaurant si Bar:
Micul dejun se serveste zilnic intre orele 7.00-10:00.
In incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o tinuta decenta, fara obiecte si accesorii de plaja.
Programul de functionare al barului a la carte este 09.00 - 23.00. Restaurantul preia comenzi pentru preparate pana la ora 22.00.
Minibarul este disponibil in toate camerele contra cost.

Fumatul
Fumatul este interzis in incinta Hotelului, exceptand balcoanele camerelor si spatiile din Hotel amenajate/dotate cu scrumiere. Turistii care nu respecta aceasta regula vor suporta rigorile legii nr. 15/2016 (amenda de la 100 lei la 500 lei).

Animalele de companie
Este interzis accesul cu animale de companie in incinta Hotelului. Mera Brise are dreptul sa refuze cazarea clientilor insotiti de animale de companie sub sanctiunea anularii rezervarii si a platii unei penalitati, echivalentul a 100% din valoarea intregului sejur rezervat.; aceiasi sanctiune se aplica si in cazul in care se constata prezenta in hotel a animalelor sau pasarilor de companie dupa efectuarea cazarii.

Protectia datelor personale
Mera Brise garanteaza confidentialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor clientilor. Datele cu caracter personal colectate cu ocazia efectuarii unei rezervari sau in vederea prestarii serviciilor de turism si alimentatie publica nu vor fi dezvaluite catre terti, cu exceptia cazurilor in care Mera Resort trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.
Datele personale sunt prelucrate intr-un mod care asigura securitatea si protectia impotriva prelucrarii neautorizate, sunt colectate in vederea prestarii serviciilor specifice si pe durata de prestare a acestora. S-ar putea sa fie necesar ca documentele de identificare prezentate sa fie fotocopiate sau scanate, pastrarea acestora facindu-se cu respectarea prevederilor legale. Datele personale pot fi introduse in sisteme de evidenta ale unor autoritati publice ( spre. ex. Politie). Nu exista intentia Prestatorului de a transfera aceste date catre un alt operator, decat in masura necesara indeplinirii obligatiilor contractuale iar orice transfer va fi facut doar cu respectarea drepturilor legale. La finalul perioadei de prelucrare Prestatorul va sterge, distruge sau anonimiza datele personale in conditii de siguranta.
Exista oricand dreptul de opozitie ( in conditiile legale, de a va opune prelucrarii), acces la datele furnizate ( confirmare daca prelucram sau nu datele personale), la rectificarea acestora ( daca sunt inexacte, incomplete), la stergerea, restrictionarea prelucrarii sau la portabilitatea lor ( de a le primi intr-un anumit format si suport si a le transmite unui alt operator, in masura in care prelucrarea se face automatizat);
Exista dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal - http://www.dataprotection.ro sau la instantele judecatoresti).
Obligatia de furnizare a datelor personale este una legala, in scopurile sus mentionate fara de care serviciile nu se pot presta. Hotelul nu urmareste sa creeze profiluri de orice tipar din aceasta prelucrare, nefacand obiectul unui proces decizional. Daca scopul prelucrarii se va schimba, aceasta se va face doar cu acordul obtinut legal. Veti fi informat pentru orice fel de divulgare/pierdere a datelor personale in termenul legal iar prelucrarea nu este de natura sa creeze un risc pentru drepturile si libertatile clientului/turistului.

Siguranta
Intreg Hotelul este supravegheat prin sistem video.
Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta acestuia (camera, sali de conferinta, restaurant, bar) dar va depune toate diligentele pentru a rezolva situatia ivita in limita posibilitatilor tehnice.
Hotelul nu isi asuma raspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni in urma utilizarii in mod neadecvat a piscinelor si altor dotari din cadrul Hotelului sau datorate neatentiei.

Obligatiile Turistului
Turistul are obligatia de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui sa o predea in aceleasi conditii la plecare, in caz contrar eventualele lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta. In cazul in care la sosirea in camera obiectele de inventar prezente in camera nu corespund listei de inventar sau prezinta vicii evidente, Turistul are obligatia de a informa receptia imediat referitor la acest aspect in vederea corectarii situatiei, in caz contrar se considera ca bunurile au fost preluate in stare optima.
Turistul este raspunzator fata de Hotel pentru daunele provocate, din culpa sau cu intentie, celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor Resortului.

Conduita
Hotelul isi rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a turistilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor ( vorbit tare, rastit, folosirea de cuvinte/ expresii injurioase ) aduc prejudicii imaginii Hotelului sau deranjeaza alti turisti. Hotelul isi rezerva dreptul de a-si selecta Clientela.
Orice conduita prin care se aduc injurii de orice fel si indiferent de gravitate sau modul de exprimare, atat celorlalti turisti cat si personalului Hotelului va duce la evacuarea turistului din Hotel cu pierderea posibilitatii de recuperare a sumelor achitate de catre Turist.
Orice fel de incident trebuie evitat si tratat cu rabdare, diplomatie si bun simt fara escaladare conflictuala.

Reclamatii
Reclamatiile privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi facute in scris de catre turisti sau reprezentanti ai AGENTULUI in momentul producerii lor si pana la plecarea turistilor din hotel dar nu mai tarziu de 4 ore de la aparitia evenimentului de reclamat. Reclamatiile facute fara respectarea acestor conditii nu vor fi luate in considerare.
Reclamatiile privind furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor Turistului trebuie aduse la cunostinta hotelului in cel mult o ora de la data constatarii evenimentului, cu prezentarea dovezilor
Reclamatiile trebuie facute cu buna-credinta, nu in scop de sicanare si fara o atitudine ofensatoare sau prin aducerea de injurii personalului Resortului.
Postarea/publicarea pe retelele sociale sau mijloacele de informare publica de comentarii sau imagini despre calitatea si cantitatea serviciilor reclamate ca necorespunzatoare, anterior aducerii la cunostinta reprezentantilor Hotelului si pana la intocmirea notei de consemnare a solutionarii reprezinta o denigrare a Hotelului pentru care societatea isi rezerva dreptul de a evacua Turistul , cu retinerea sumelor datorate pana la momentul evacuarii si restituirea restului de pret catre Agent proportional cu serviciile nefolosite.
Hotelul va apela la toate mijloacele legale de reparare a prejudiciului de imagine suferit ca urmare a efectuarii unor afirmatii nefondate si nereale.
In caz de evacuare a Turistului pentru incalcarea celor de mai sus, Turistul este singurul raspunzator pentru prejudiciile rezultate sau reclamate.
Evacuarea va privi doar persoanele vinovate de incalcarea prezentelor conditii/reguli.

Legea aplicabila. Litigii
Drepturile si obligatiile partilor prevazute de Termeni si Conditii Generale, precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
Dispozitii finale
Hotelul are dreptul sa modifice unilateral oricand T.C.G. Modificarea T.C.G. va fi opozabila turistilor de la data la care le-a fost adusa la cunostinta prin orice mijloc (afisare, e-mail, etc.).
Turistul este raspunzator pentru luarea la cunostinta si respectarea Termenilor si conditiilor generale pe intreaga durata a sederii.

DESCRIERE CAMERE
Numar total camere: 50
Duble: 46 - Camera dubla king matrimoniala/twin (vedere oras/mare) are o suprafata de aproximativ 16 mp, pat matrimonial (180/190 cm) sau doua paturi individuale (80/190 cm) si o canapea extensibila. Recomandare: Camera Dubla poate gazdui 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, minibar contra cost, balcon cu mobilier de terasa (valabil numai pentru camerele cu vedere la mare). Camerele cu vedere la oras nu au balcon.

Apartamente junior: 4 - este compus dintr-o camera de zi, cu canapea extensibila si dormitor cu pat matrimonial, avand o suprafata de aproximativ 30 mp. Fiecare camera dispune de baie proprie si balcon. Recomandare: Junior Suite este destinat cazarii a 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti.
Dotari: sistem de acces in camera pe baza de cartela, aer conditionat, TV LCD, telefon, minibar contra cost, seif, baie cu cabina de dus, uscator de par, cosmetice hoteliere, balcon cu mobilier de terasa, uscator de rufe.

LOCALIZARE
Hotelul este situat pe faleza din Mangalia la aproximativ 50 m fata de plaja.
Plaja: larga, nisipoasa cu intrare lina in mare.

SERVICII MASA
Se acorda in restaurantul propriu, cu specific international. Restaurantul ofera un meniu variat cu o multime de specialitati ce satisfac si cele mai exigente gusturi, servire ireprosabila si o atmosfera primitoare. Bucataria se bazeaza pe produse naturale. Mancarea oferita este una usoara si bineinteles, pregatita cu mult gust. In meniul restaurantului se afla preparate pentru toate gusturile de la fructe de mare, care seduc prin combinatia delicata de arome, pana la pizza si gustari traditionale.

FACILITATI COPII
CAMERA DUBLA KING CU VEDERE LA MARE/ORAS- capacitate maxima: 2 adulti si 2 copii 0- 11 ani sau 3 adulti
APARTAMENT JUNIOR SUITE- capacitate maxima 2 adulti si 2 copii 0- 11 ani sau 3 adulti

FACILITATI EVENIMENTE
Sala de conferinte dotata cu Wi-Fi gratuit, videoproiector, ecran, flipchart, aer conditionat.










Taxe locale

In unele cazuri, unitatea de cazare/hoteliera poate colecta diverse taxe locale. Ele vor fi achitate de turisti direct la receptia unitatii hoteliere.


Alte informatii privind unitatea de cazare:

Pentru destinatiile externe, in cadrul ofertelor pentru perioadele de sarbatoare (Craciun, Revelion etc.), unele hoteluri isi rezerva dreptul de a impune ca si serviciu obligatoriu o cina festiva. Exista cazuri in care costul aferent acestui serviciu nu este inclus in pretul afisat si se va achita suplimentar.

Pentru efectuarea tratamentului in unitatile hoteliere din Romania sunt necesare, in majoritatea cazurilor: bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, cardul de sanatate activat, adeverinta de salariat/cupon de pensie.

La unitatile hoteliere din Romania, preluarea camerei se face, in majoritatea cazurilor, astfel:
Litoral- Check-in: cel tarziu la ora 18:00; Check-out: cel tarziu la ora 12:00.
Alte destinatii- Check-in: intre orele 14:00-16:00; Check-out: intre orele 10:00–12:00.


Locatie MERA BRISE, Mangalia, Romania